Wednesday 14 September 2016

Atarax 82






+

Atarax-pomg WAM - Netkobiety. pl temat: atarax-pomg WAM De jakiego czasu mam objawy nerwicy i lekarz przepisa mi atarax 3 razy dziennie. Bior desde paru DNI, czuj si troch wyciszona ale boj si, ze nie pomoe millas Jak si zaczn denerwowa albo Jak znowu mnie najdzie Lc. PKI co jestem na L4 ale mi si Koczy za dwa dni, lekarz chcia je przeduy ale wolaabym ju wrci hacer Pracy. Zaleci mi tomar wizyt u termin ale psychologa wyznaczyli mi dopiero na 12 Sierpnia. Czy kto z era sujetador ju lek diez i CZY mu pomg 2 Odpowied przez chanel233 2011-07-11 20:08:00 niewiem ja BioRe xanax, ale to jest psychotrop wiec dzis broma pierwszy dzien kiedy schodze z tego g. una broma bardzo ciezko. mimo, nie ze bralam ir regularnie, ale jedynie doraznie Jak mi cos Dzialo sie. uzaleznia strasznie 3 Odpowied przez niesia28 2011-07-11 21:21:30 Ostatnio niesia28 edytowany przez (2011-07-11 21:22:49) atarax a inaczej hydroksyzyna ja ja dostalam desde rodzinnego lekarza i wzielam moze ze 2 tabletki. ale wtedy potrzebowalam kiedy, bylam na maxa zamulona una moja Glowa wazyla tono i tak lk mialam. Skorzystaj psychologa z wizyty. 4 Odpowied przez karolinakarolina 2011-07-12 21:34:24 Ostatnio edytowany przez karolinakarolina (2011-07-12 21:38:05) atarax a inaczej hydroksyzyna ja ja dostalam desde rodzinnego lekarza i wzielam moze ze 2 tabletki. ale wtedy potrzebowalam kiedy, bylam na maxa zamulona una moja Glowa wazyla tono i tak lk mialam. Skorzystaj psychologa z wizyty. Sin wanie ja tez dostaam desde rodzinnego bo na wizyt u psychologa trzeba troche czeka, takie terminy. Pocztkowo Kaza mi sujetador doranie ale nie mi wtedy pomaga za bardzo a MI powiedzia, e mam sujetador 3 razy dziennie i broma ciutke lepiej. Czytaam o TYM Leku na foro innym i wanie dúo OSB pisao, e strasznie Zamula i chce si po spa nim, si Baam, e Jak sujetador bd 3 razy dziennie de nie bd kontaktowa ale powiem Ci, e broma dobrze tzn. w sensie TYM, e nie chce mi si po nim spa. niewiem ja BioRe xanax, ale to jest psychotrop wiec dzis broma pierwszy dzien kiedy schodze z tego g. una broma bardzo ciezko. mimo, nie ze bralam ir regularnie, ale jedynie doraznie Jak mi cos Dzialo sie. strasznie uzaleznia




No comments:

Post a Comment